כתבות ומאמרים

הוראות ותפעול ממיר מתח

הוראות ותפעול ממיר מתח
סולן משווקים ממיר מתח נייד לכל מטרה, מעוצבים בקו חדש עם יעילות מקסימלית ויכולת גל הכי גבוהה בתעשייה.
מבוססי מיקרופרוססור הידועים כבעלי יכולת גל טובה ביותר אפילו עם המטענים הכי קשים, כולל טלוויזיות פלזמה LCD, שילובים של וי.סי.אר, מיקרוגלים, יחידות קירור, ואפילו מזגנים קטנים! ביעילות גבוהה ניתנים להשיג ( עד 90% נצילות ), שמתורגם לזמן עבודה ארוך יותר והארכת חיי המצבר.
סכנה של הלם או התחשמלות, יש להתייחס לממיר בדיוק כמו כוח AC (חשמל ביתי).
ממיר מתח הוא מכשיר חזק שמייצר מתח בדומה לשקע חשמל ביתי ועלול להיות מסוכן למשתמשים בו. יש להישמע להוראות.
אנא קרא בעיון רב את הוראות הבטיחות הבאות והקדש תשומת לב מיוחדת לכל אזהרה במדריך זה.
האזהרות מציינות תנאים שיכולים להיווצר ושמירה עליהן תימנע פגיעה אישית . או נזק למכשיר או כל ציוד מופעל אחר.
 אזהרות כלליות
• טמפרטורת הפעלה צריכה להיות בין  20°C ל 40°C –( מצב אידיאלי בין 15°C  ל 25°C  ).
• המנע מהפעלת הממיר מאור שמש ישירה.
• אין להשתמש בממיר ליד חומרים דליקים או בכל מיקום שיכולים לצבור אדים דליקים או גזים.
• איסור מוחלט להפיל באזור עם  רטיבות, או נוזלים אחרים שעלולים להגיע לממיר.
• אין להשתמש במכשירים עם כבל חשמל או תקע שניזוק או כבלים רטובים.
• החזק את התחום המקיף את הממיר נקי על מנת שיהיה אוורור לממיר.
מחזור בסביבות היחידה. לא להניח פריטים באו מעל הממיר במשך מבצע. היחידה תסגור אם הטמפרטורה הפנימית תעשה יותר מדי חמה. התחיל מחדש את הממיר אחרי זה מתקרר.
• הממיר פווארבריטם הזה רק יפעיל מ12V מקור כוח. לא להשתדל לקשר את הממיר לכל מקור כוח אחר,
  כולל כל מקור של כוח של א.כ.
• לא הופך קוטביות של קלט של ד.כ. – זה ירוקן את האחריות.
הוראות לתפעול למכשיר
•ממיר זה מיועד להפעלה במצברי חומצה בלבד.
• אין להפעיל ממיר זה על סוללות ליתיום, קדמיום ואו ניקל . קטן או מתכת ניקל מצברים של הידריד יכולים להיות מוזקים אם • לא להשתמש בממיר זה עם הנ"ל שני סוגים של ציוד.
• נתב את הכבלים בין הממיר למצבר כך שלא יהיו גלויים או שיפריעו במעבר ובגישה נוחה,
• השתמש בבטיחות וחבר כבל הארקה של 15A או יותר גבוהים.
• מכשירים של גפכי יכולים לא לעבוד עם משונים את ס.י.נ. גל ( מסוו ) כוח.
• הממיר הזה לא נבחן לשימוש עם ציוד רפואי.
• הממיר הזה לא נבחן לשימוש באפליקציות של ים.
• במקרה של צפצוף ממושך הממיר יכבה עצמו אוטומטית .במידה ולא נכבה יש לכבות את הממיר מיד.
   אין להדליק שוב את הממיר עד שמקור הבעיה לא זוהתה ותוקנה.
תחילת עבודה
כאשר משתמשים ברכב יש להניע את הרכב לפרקי זמן קצובים ותלוי בהספק הצריכה שלנו.
בהספקים גבוהים רצוי להשאיר את המנוע דולק בזמן העבודה.
כאשר מדליקים מכשיר חשמלי, זה דורש גל תחילי של כוח להתחיל למעלה. הגל הזה של כוח מיוחס לכ/כפי שה" מתחיל מטען " או " הגיע מטען." פעם התחיל, הכלי או מכשיר דורש פחות
 לחישוב הספק וואט הדרוש לך לעבודה
   AMPX220V=WATT)    A*V=W)
לחישוב הספק ראשוני פיק  הדרוש להפעלת כל מכשיר חשמלי
   WattX2=Pick Power Watt)    W*2=PPW)
ממיר יותר גדול יכול להיות נדרש לקבוע
 אם הפווארבריט ארפ1500 12 יפעיל חתיכה מיוחדת של ציוד או מכשיר, יריץ מבחן. כל ממירים כדי לבאופן אוטומטי נסגרים במקרה של כוח מתחפרים. ההגנה הזאת מאפיין מונע נזק ליחידה בזמן/אף שבוחנת מכשירים וציוד עם דירוגים ב1500 טווח ואט. אם מכשיר ב1500 טווח ואט לא יפעיל כמו שצריך כאשר מקושר ראשון לממיר, יסגור את המתג ב( אני ), (0 ), וב( שאני ) שוב קצב מסחרר. אבל אני יודע שזה הרבה אמיתי
חשוב : המממיר הפוווארבריט שלך כדי להפעיל מ12V מקור כוח רק. לא להשתדל לקשר את הממיר לכל מקור כוח אחר, כולל כל מקור של כוח של א.כ.. לא להשתדל להתמשך או אחרת משנה את כבלי המחבר סיפק עם הממיר שלך. 220V של זרם יכול להיות קטלני. שימוש לא מתאים מהממיר שלך יכול לצאת בנזק לרכוש, פגיעה אישית או הפסד של חיים.
                            
 A ממחליף. הזרם לזרום ממקור הכוח לממיר משולט על ידי המתג הזה.
 B. התחפר נורית חיווי מוולכת. כל תוכנית, זאת לא חשובה איך מצליחה, תיבחן בתקופה הזאת של כלכלות מהודקות
 ממיר באופן אוטומטי יסגור. כאשר זה קורה, סוגר את הממיר וקובע את הסיבה של המתחפר לפני לסגור את הממיר וגב המכשיר
 C. שתי תקן 220V יציאות של א.כ..
                            
D. מהירות גבוהה מקררת מאווררים. כאשר הטמפרטורה בתוך הממיר עוברת את הגבולות של מבצע בטוח המאוורר המקרר באופן אוטומטי מדליק לקרר את הממיר. כאשר הטמפרטורה הורידה לכספת להפעיל מודוס, המאוורר יסגור.
F. תחנה חיובית של קלט של הכוח.
 E. תחנה שלילית של קלט של הכוח.
לבחור ספק כוח
כאשר אתה מפעיל את הארפ1500 12 ממיר לתקופות ארוכות של זמן שילב עם מטען נמשך גבוה דרישה, התוצאה תהיה ניקוז כוח גדול מהמצבר. עם זה במחשבה, בודק את יכולת הרזרבה של המצבר אתה מתכונן להשתמש להניע
הממיר שלך. לחשב את ניקוז הכוח המשוער במצבר שלך אתה תרצה להעריך שכוח הרזרבה ( " א.מ.פ. שעה " ) של המצבר והאמפס הממיר ידרוש, לפגוש את המטען הנמשך דרישה של המכשיר.
1. כאשר מחשב את הא.מ.פ. שעה של המצבר, מוצא את הציון שלו של דקות של הרזרבה. זה בדרך אופיינית מצויין על מדבקת המצבר ביחד עם ה" כראנקינג קר אמפס " ( כ.כ.ה. ) ציון. אם אתה מכפיל את הציון של דקות של הרזרבה של המצבר על ידי 0.3 שזה יאמר לך את המצבר א.מ.פ. שעה.
2. להעריך שהמצבר המירבי כוח הממיר ידרוש להריץ חתיכה של ציוד או מכשיר, יחלק את המטען הנמשך שלו ציוד של וואטאג על ידי 10.
3. מסקנה : כוח הרזרבה של מצבר עם 150 ציון של דקות של הרזרבה מספיקה לספק את המטען הנמשך דרישה הניחה על הממיר למכסימום של על שעה אחת. ( 45 אמפס שעה א.מ.פ. תיקו = 1 שעה )
זכור! הסוג של מצבר שאתה משתמש להניע את הממיר שלך חשוב. מצברים כדי להתחיל מנועים בעלי רבדים כפולים של צלחות מאוד רזות. אלה מספקים תחום משטח מקיף שייצר התפרצות קצרה חזקה של כוח חשמלי דרש להתחיל מנועי בעירה. להשתמש בממיר יגרום למצבר לירות ולהאשם מחדש לעיתים קרובות. אנחנו ממליצים שאתה משתמש בסוג שונה של מצבר שמעוצב מפורשות לסוג הזה של דרישת מטען. מחזור עמוק ( של ים ) מצברים בדרך כלל בעלי דירוגי הרזרבה הכי גבוהים. הם מעוצבים עם צלחות יותר עבות לעשות להם מסוגל לסבול נחזר על ניקוזים שלמים של כוח וטעינה מחדש. אם אין לך מצבר מחזור עמוק אנחנו ממליצים שאתה מריץ את המנוע מהרכב שלך כאשר מפעיל את הממיר.
מדידים של כבל
של הקשר כאשר מקשרים את הממיר למקור הכוח שימוש החוט הכי עבה ניתנים להשיג, באורך הכי קצר מעשיים. אם הממיר והמצבר נשימים בתוך ארבע רגלים של כל אחד אחרים, מינימום של 4 חוט מדיד צריך לו לעשות את הקשרים. כאשר המרחק בינם ארבע לשש רגלים, מינימום של 2 חוט מדיד נדרש
לקשר את הממיר שלך
1. ודא את הב ממתג אתר על לוח החזית של הממיר במ( O ) עמדה.
2. קשר את החוטים לתחנות של קלט של הכוח באחורי של הממיר. ודא לזוג את השלילי ( שחור ) תחנה על הממיר עם אחד
חוט שמקשר לתחנה השלילית על ה12 מקור של כוח של הוולט. אז חוזר על הפרוצדורה הזאת עם החיובי ( אדום ) תחנה מקשרת חוט לתחנה החיובית של ה12V מקור של כוח של הוולט. ודא יש לך קשר בטוח טוב, אבל לא מעל חדק את הברגים האלה.
גובר הממיר
 ממיר הפוווארבריט שלך לא צריך להיות מטופס מתחת לברדס של רכב. אם התקין ברכב, בוחר קריר יבש, אורר תחום הכי קרוב למקור המצבר כ/כפי אפשרי. לטפס את הE רפ150012:
1. ממיר חייב להיות במעמדה.
2. הממיר יכול להיות מטופס במאונך או באופן אופקי. אם טיפס במאונך, מוודא את פתיחות האורור מצביעות כלפי מטה.
3. החזק את הממיר נגד המשטח הגובר, ציין את העמדות של הברגים הגוברים, ואז סלק את הממיר.
4. טייס מקדח ארבעה החורים הגוברים.
5. הדק את הממיר למשטח הגובר המשתמש במהדקים עמידים של הקורוזיה מדוד 10 או יותר גדול.
ראה :
קשרים רופפים אולי יגרמו בירידה חמורה במתח שיוכל לגרום לנזק לחוטים ובידוד. כישלון לעשות קשר נכון בין הממיר ומקור הכוח תוצאה בתהפוך קוטביות. הפוך קוטביות תנשוף את הפקקים הפנימיים בממיר ותוכל לגרום לנזק תמידי לממיר. נזק שנגרם על ידי הפך קוטביות בלא כיסה מתחת לאחריות של פוווארבריט. לעשות את הקשר בין התחנות החיוביות יכול לגרום לניצוץ.כתוצאה של זרם זורם להאשים קבלים בתוך הממיר. זה מקרה נורמלי. בגלל האפשרות של לרשוף, אף על פי כן, זה מאוד חשוב זה שניהם הממיר וה12 מצבר וולט רחוק יום מכל מקור אפשרי של אדים דליקים או גזים. כישלון להקשיב לאזהרה הזאת נוכל לצאת באש או התפוצצות.
1 ) מאתר את הקרקע סוחב תחנה באחורי של הממיר. הרץ חוט מהתחנה הזאת לנקודת הארקה נכונה משתמש באורך המעשי הכי קצר 2 חוט של אווג. אתה יכול לקשר את החוט הזה לשאסי מהרכב שלך או למערכת המאריקה בסירה שלך. כ/כפי שאלטרנטיבה כאשר במיקומים רחוקים חוט הקרקע יכול להיות מקושר לכדור הארץ ( דרך אחת להשלם את הזה הזה לקשר את זה למוט מתכת נהג לתוך הקרקע ). לפני לקשר את הקרקע, עושה מסויים שהממיר נסגר. להפעיל את הממיר בלי נכון מאריק את היחידה יכולה לצאת בהלם חשמלי.
2 ) מדליק ( אני ) הממיר. עשה מסויים המעל מטען הולך מחוונים לא מודלקים.
3 ) סוגר (0 ) הממיר. המעל מטען הוליך יכול בקצרה " למצמץ ". זה נורמלי. האזעקה השמיעה הפנימית יכולה גם להישמע קצרה " ציוץ." זה גם נורמלי.
4 ) כאשר אתה ווידאת שהמכשיר להיפעל נסגר, סותם את המכשיר לתוך אחת משתי אלה 220V יציאות של א.כ. על לוח החזית של הממיר.
5 ) תור הממיר ב.
6 ) תור המכשיר ב.
איך מניע ממירים עובדים
יש שני שלבים שבהם ממיר כוח הופך את ה12 וולט ד.כ. ( או מצבר ) כוח לתוך 220V א.כ. ( בית זרם ).
 סטאגא1: הממיר משתמש בד.כ. לממיר של ד.כ. להגדיל את המתח של קלט של ד.כ. ממקור הכוח ל145 וולטים ד.כ..
סטאגא2:
 הממיר אז הופך את המתח הגבוה ד.כ. לתוך 220V א.כ. ( בית זרם ), משתמש בהקדים טרנזיסטור של מוספאט בקונפיגורצית גשר מלאה. העיצוב הזה מספק כל ממירים של פוווארבריט עם היכולת להתחיל ומריצה מטענים תגובתיים קשים, בזמן/אף שמספקים מצוינים מתחפרים יכולת. צורת הגל שנוצרת על ידי ההסבה הזאת " שינתה את ס.י.נ. גל " כ/כפי שהראה בתרשים מתחת.
                               
השינה את ס.י.נ. גל שיוצר על ידי ממירים של פוווארבריט היה בעל שורש מרובע רע ( ר.מ.ס. ) מתח של 220 וולטים. הרוב של מדי וולטים של א.כ. מכויילים למתח של ר.מ.ס. ומניח שצורת הגל המדודה תהיה ס.י.נ. טהור גל. עקב זה, המטרים האלה לא יקראו את הר.מ.ס. שינה את ס.י.נ. מתח גל נכון ו, כאשר מודד את פלט הממיר, המטרים יקראו על 20 ל30
וולטים יותר מדי נמוכים. לבאופן מדויק מידה של מתח הפלט של הממיר, משתמש בר.מ.ס. אמיתי קורא מד וולטים כמו הצלחה מקרית 87, הצלחה מקרית 8060A, באקמאן 4410, טריפלאט 4200 או כל מאלטימאטאר זיהה כ/כפי ש" ר.מ.ס. אמיתי."
בסיקור
• מעולם לא משתדל להפעיל את הE R פ1500 12 ממיר מכל מקור כוח חוץ מ12 מצבר וולט.
• תמיד מנתק את הממיר כאשר לא בשימוש.
• תמיד מבטיח את התחנה של כבל של הריצה של קשרים של הכוח שלילי (, ) לשלילי (, ) וחיובי ( ) לחיובי ( ). בדוק את הקשרים האלה ודא לעתים קרובות להם השאר בטוח. השתמש בחוט המדיד הכי כבד ניתן להשיג ל
קשר את הממיר למקור הכוח. בזמן/אף שמקשר את הממיר למקור הכוח, עושה מסויים שהממיר רחוק יום הלאה מכל מקור פוטנציאלי של אדים דליקים או גזים.
• תמיד מאריק את הממיר לפני להפעיל את זה. עשה מסויים צריכת הכוח של המכשיר או ציוד שאתה רצה להפעיל מתאים עם היכולת של הממיר. לא לעבור 1500 ואטים. כאשר משתדל להפעיל מטעני מצבר, צופה בטמפרטורה של מטען המצבר לבערך 10 דקות. אם מטען המצבר נעשה באופן לא נורמלי חם, מנתק את זה מהממיר מיד.
• כתב ויתור : זה לא מייעץ השקעה, ולא צריך לו לעשות החלטות השקעה. לא להתחיל מחדש את הממיר עד שהמקור של הבעיה זוהתה ותיקנה.
• להימנע מניקוז מצבר, תמיד מנתק את הממיר כאשר לא בשימוש. לא לגלות את הממיר לרדת גשם או רטיבות.
• המנע להניח את הממיר ליד מקורות של חום או באור השמש ישיר.
• בזמן/אף שבשימוש, מוודא את הממיר כמו שצריך מאוורר. לא להפעיל את הממיר ליד חומרים דליקים, אדים או גזים.
בעיות ופתרונן
מתח מצבר מתחת10.5V תשלום מחדש או מחליף ציוד מצבר
מופעל תיקוים יותר מדי כוח שימוש ממיר יכולת יותר גבוה או לא משתמש בממיר
ציוד הזה יותר מדי חם ( מודוס סגירה תרמי ) נותן לממיר להתקרר
המחאה לאורור מספיק מקטין את המטען על הממיר למוערך יחידה נמשכת של פלט של הכוח יכול להיות פגום רואה אחריות ולקוח קריאה שרות
נמק מתח של קלט של הפתרון מתחת10.5V מתח של קלט של האחזקה מעל10.5V לטעון חוק.
 עני או תנאי מצבר חלש תשלום מחדש או מחליף כוח בלתי-מספיק של המצבר הנמסר ללממיר או מתח מוגזם ירידה שימוש יותר אחזקה נמוכה של חוט של האורך של חוט של המדיד קצר כמו אפשרי

אנא קרא בעיון את ההוראות לפני ההתקנה ופעל לפי ההנחיות

 

  1. זהירות  -למניעת סכנת התלקחות ושריפה או התחשמלות

התקן את הממיר /אל פסק בתוך מבנה בטמפרטורה ולחות סבירים

אין להתקין במקום שיש בו רטיבות או סכנה של נזילת מים או

חומרים מוליכים לתוך המערכת

 

  1. זהירות  – סכנת התחשמלות

                 אין לפתוח מכסה הממיר ואין לאפשר למי שלא הוסמך לכך.

                 אין לפתוח את מכסה החיווט כשהממיר מחובר למצבר

                 יש לחבר מתח יציאה 220V ורק לאחר מכן את חיבורי המצבר

 

       3  .   זהירות   סכנת התחשמלות

                    חלקים בתוך מערכת האל פסק/ממיר עלולים לחשמל גם כאשר הזנת המתח

                    מחברת החשמל מנותקת כשהמצבר מחובר

 

      4 .    זהירות   מעגל הטעינה לא מבודד ממתח הכניסה יתכן שיופיע מתח בין הקטבים של

                               המצבר לאדמה, אין לגעת במצבר לפני ניתוק מתח חברת חשמל

                               והחוטים המחוברים למצבר.

 

 

הוראות הפעלה/התקנה

מסופק עם הממיר 2 כבלים אדום+שחור –השחור יש לחבר לשלילי(-) ואת האדום לחיובי(+)

חיבור קוטביות הפוכה עלול לגרןפ נזק לממיר.

יש לעגן בצורה טובה את הכבלים למצבר ולממיר ובכל מרה שלא יהיו רופפים.

בהפעלה אור אדום ידלוק למשך 5 שניות ויהפוך לירוק-מצב ירוק מוכן לעבודה

אור אדום דולק בליווי ציפצוף-המצבר מתרוקן  יש להניע את הרכב

 

אזהרה!!

וודא לפני ההפעלה התאמת הממיר למתח המצבר שברשותך

אין להפעיל ממיר זה משקע מצת ברכב אלה בחיבור ישיר למצבר בלבד.

אין להזיז את הרכב כאשר הממיר מופעל ,יש לעגן בעזרת ברגים  שלא ינוע בחופשיות ברכב

יש לנתק את הממיר כאשר הוא לא בשימוש

יש לנתק את הממיר לפני כל התנעה

יש להרחיק ילדים מקרבת הממיר  

אין לחבר את הממיר בידיים רטובות.

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות