כתבות ומאמרים

למה כולם ממליצים לקנות סוללות מקוריות למחשבים ניידים?

כיסויים לאייפון, באמת צריך אותם?

אתם רוצים לקנות סוללות נוספות עבור המחשב שלכם. אין ספק שאתם עושים בחירה חשובה מאד. נכון שבאופן עקרוני, משך חיי המדף של סוללה איכותית הוא ארוך, אבל אתם רוצים להיות מוכנים לכל מצב – אחרי הכל, אם אתם באמצע פגישה, ופתאום הסוללה שלכם נגמרה, ואין חיבור להטענה באזור הקרוב, פשוט שולפים סוללה אחרת, ואפשר להמשיך ולעבוד כרגיל.


אלא שכעת עולה השאלה – האם לרכוש סוללות מקוריות או תואמות? אין ספק שלסוללות התואמות יש יתרון ברור – הן זולות יותר, אך כפי שמיד תראו, לסוללות המקוריות יש שפע של יתרונות אחרים, שהופכים אותם לאופציה הטובה ביותר לטווח הארוך.


מקבלים אחריות ועבודה מעולה


חשוב כמובן להבין מהו ההבדל בין סוללות מקוריות לאלו התואמות. סוללה מקורית היא למעשה כזו שיוצרה ע"י החברה שיצרה גם את המחשב ואת הסוללה שלכם. במילים אחרות – היא פשוט זהה לחלוטין מכל בחינה לסוללה שכבר יש לכם, וגם מיוצר ע"י אותה חברה, שהיא חברה מוכרת בתחום המחשבים. מדובר פשוט על סוללה חלופית שיכולה לשמש אתכם במצבי חירום שונים. לחלופין, אפשר להשתמש כל פעם בסוללה אחרת, וכך אל אחת תישחק פחות, ושתיהן יעבוד לזמן ארוך יותר.


אבל הסוללה התואמת היא כבר משהו אחר. זוהי סוללה שלא מיוצרת ע"י החברה שייצרה את המחשב והסוללה המקורית שברשותכם, והיא יוצרה ע"י חברה אחרת, לרוב במקומות כמו סין. אין ספק שהסוללה הזו עושה את העבודה, אך לרוב היא מפסיקה לעבוד באופן יחסי אחרי זמן קצר – שיכול להיות באזור של שנת פעילות אחת. אפשר לשים לב לא פעם להבדלי האחריות בין הסוללות – האחריות עבור סוללה תואמת לרוב יהיה עד ל4 חודשים לכל היותר.


לעומת זאת, עבור סוללות מקוריות אפשר לקבל תקופת אחריות של שנתיים לפחות. הדבר כמובן מראה על ההתחייבות של החברה כלפיכם. חשוב גם לציין, כי במידה ותתרחש תקלה בסוללה, הרי שאם היא איננה מקורית – לחברה שממנה קניתם את המחשב אין למעשה שום התחייבות כלפיכם, והתיקון יעלה לכם כסף. לכן עדיף כבר להשקיע עוד כמה עשרות שקלים, וכבר לרכוש סוללה מקורית, אשר תביא לכם נחת ושקט לשנים הקרובות.


כדאי גם לעבוד עם הסוללה החלופית


חשוב מאד לדעת, שבמידה ורכשתם סוללות מקוריות, כדאי לעשות בהן שימוש מפעם לפעם, ולא להשאיר אותן רק למקרי חירום. מדוע? כי סוללה שלא עושים בה שימוש זמן רב, עלולה לאבד די מהר מהיכולות שלה. ההמלצה שלנו אליכם היא להחליף אחת לשבוע בין כל סוללה, וכך שתיהן "יתורגלו" בתנאי עבודה. כמובן שאפשר גם לטעון כל פעם את הסוללה שלא נמצאת בשימוש, ולקחת אותה אתכם, וכך במצב שבו הראשונה נגמרת – אתם תחברו את השנייה.

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות