כתבות ומאמרים

כיסויים לאייפון, באמת צריך אותם?

כיסויים לאייפון, באמת צריך אותם?

על מנת להבין מדוע כדאי לכם לקנות לפחות כיסוי אחד לאייפון שלכם, אם לא יותר, נסו לחשוב על הסיטואציה הבאה: סוף סוף רכשתם לעצמכם אייפון עם סוללות איכותיות, כמובן ביחד עם מטענים מתאימים, והתחלתם להוריד אפליקציות מיוחדות, להתכתב עם חברים דרך המייל, לגלוש בפייסבוק וכיו"ב. נהניתם כמה ימים מהמכשיר, עד שבטעות הוא נפל לכם מהיד – וכמובן שפגש קצה של שולחן או כיסא. כשאתם מרימים אותו אתם מגלים שהמסך נסדק, שהשקע של ההטענה השתנה, ועכשיו אי אפשר לחבר למכשיר מטענים, ואפילו משך הצריכה של סוללות נהיה פתאום מוזר, ומד הסוללה "קופץ" בין אחוזים. בקיצור – האייפון שקניתם כבר לא עובד ויש צורך לתקן אותו. עכשיו, אפשר להתחיל להבן מדוע כיסויים לאייפון הם נחוצים כל כך. 

 

מגנים לכם על כל רכיבי המכשיר

חשוב מאד להבין, כי התפקיד של כיסויים לאייפון הוא למעשה כפול – גם תפקיד פונקציונלי-בטיחותי, וגם תפקיד עיצובי. איך הדברים הללו באים לידי ביטוי?


מצד אחד, הכיסוי לאייפון, שעשוי לרוב מחומרים אלסטיים מסוימים (הכיסויים המתקדמים עשויים מחומר שנקרא פוליאוריטן תרמופלסטי שיש לו גם גמישות, אך גם עמידות מסוימת) עוזר לכם מאד להגן על המכשיר שלכם. אם חלילה המכשיר ייפול לכם מהיד או מהתיק – מובטח לכם שתוכלו להמשיך לחבר אליו מטענים, שום דבר רע לא יקרה לסוללה שלו ומשך הצגת הטענת סוללות ימשיך להיות כרגיל. כמו כן כמובן שהמסך שלכם יישאר שלם לחלוטין, ואתם לא הולכים לסבול מנזק מסוים – לא לחומרה של המכשיר, וגם לא לתוכנה שלו. חשוב מאד לציין שעלויות התיקון לאייפון, לפחות במעבדה פרטית, יכולים להיות גבוהים מאד.


אם אתם רכשתם את האייפון דרך אחת מחברות הסלולר, סביר להניח שאתם תצטרכו לשלם סכום קבוע של ביטוח – שבסוף יצטבר לכדי מאות שקלים בשנה. לעומת זאת, אם תרכשו כיסוי לאייפון שיגן על מטענים, סוללה, מסך, וכל שאר הרכיבים של אייפון – הרי שבעלות חד פעמית של לכל היותר 40 ש"ח (ויש גם מחירים נמוכים יותר) אתם תשיגו את ההגנה הדרושה למכשיר שלכם, ולא תצטרכו להוציא עוד שקל אחד על תיקונים.



 

ומה עם העיצוב?

מעבר לעובדה שמגן לאייפון יכול להגן על שקע של מטענים, לשמור על סוללות, ובאופן כללי – לשמור על המכשיר כולו, הרי שהוא גם מגיע עם תוספת נחמדה שלא ניתן להתעלם ממנה – העיצוב. היום יש מגוון רחב למדי של כיסויים לאייפון, במגוון גדול מאד של עיצובים וצבעים. יש כמובן מי שמעדיף את הכיסויים החלקים הקלאסיים. יש מי שמעדיף כיסויים קצת יותר מקוריים – שילובים מפתיעים בין צבעים, ואפילו כיסויים עם מראה וינטז'י מיוחד לאייפון – כמו כיסוי שגורם לאייפון להיראות כמו ספר, או כמו קלטת טייפ ישנה. אתם כמובן, מוזמנים לבחור כל כיסוי שמצא חן בעיניכם.

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות