כתבות ומאמרים

איך למצוא מתקין מקצועי לטלוויזיה ולמערכת קולנוע ביתית?







 

איך לחפש מתקין?..איזה מתקין יהיה מספיק מנוסה לעשות את העבודה?..יש לנו טיפים בשבילכם!!

אנו בסולן מתמחים באינטגרציה בין מכשירים שונים ,קולנוע ביתי,מסכיLCD  פלזמה ו LED  והנה לכם ייעוץ ראשוני.

קניתם מסך LCD, LED או פלזמה לבית…תתחדשו, עכשיו צריך מתקין מקצועי שיבצע לכם את העבודה.

 

כשאתם בוחרים מתקין למסך הטלוויזיה שלכם רצוי קודם כל לבדוק כמה הוא נשמע לכם מקצועי ומבין את העבודה שלו, בשוק ישנם מתקינים רבים המתיימרים להיות מתקינים מקצועיים אך הרבה מהם אנשי מכירות לשעבר בחנויות החשמל שמתיימרים להיות מתקינים מקצועיים , או בעלי מקצוע שיתנו לכם מחיר נמוך באופן מחשיד, רק ע"מ להגיע אליכם ולבצע את העבודה שברוב המקרים תהיה חובבנית ולא מקצועית.

 

ראשית בדקו תמיד כמה שנות ניסיון יש למתקין, האם התקין בעבר מסכים ומוצרי מולטימדיה באופן מקצועי או שמה הוא מתנסה עליכם כבעל מקצוע שמתקין כל דבר שאפשר ולהרוויח כמה שקלים על הדרך, באינטרנט ישנם עשרות כאלו המציעים מחיר "מוזל" באופן מחשיד.

 

בדקו אם יש למתקין כלים מתאימים, אם אין ברשותו המתקנים המתאימים, הנזק יגבר על התועלת ,אם ב..חורים בקיר שלא מתאימים, התקנה רשלנית ולא מקצועית והכי חשוב..הבטיחות שלכם ושל בני משפחתכם יהיו בסכנה, מסך שנופל מהקיר יכול לגרום נזק לא רק למסך שלכם אלא במקרים קשים..נזק גופני לכם ולבני משפחתכם.

 

דרשו מהמתקין תעודת אחריות, חשבונית וביטוח בכתב על העבודה, מתקינים מקצועיים ייתנו לכם תעודת אחריות על ההתקנה במקרה של נזק וביטוח נגד נזקים עתידיים במקרה של התקנה לא מקצועית.

 

אנו בסולן מפנים למתקינים מקצועיים המעניקים ביטוח ושנת אחריות מלאה לכל עבודה, והכי חשוב…עבודה מקצועית ואמינה שתוציא אתכם מרוצים לאורך זמן.

 

רמת המחירים למסכים עד 42 אינץ' הינה בין 200-250 ₪,,, במקרים של זרועות גדולים למסכים ענקיים המחיר יהיה בתוספת של עד 100 שקלים להתקנה.

 

מתקין מקצועי ידאג לחבר לכם את המסך לקופסת הכבלים שלכם והמכשירים האחרים הקיימים בבית ולהסתיר את הכבלים המתחברים מהם למסך.

 

בתום ההתקנה בידקו שהמסך חזק ואיתן ובטיחותי לאורך זמן, זה ימנע מכם אי נעימות לעתיד.

 

הכי חשוב…תתחילו להנות!!

 

 

לייעוץ מקצועי בביתכם, אנא פנו אילנו 03-9415293 ונשמח לשלוח אליכם יועץ מקצועי אשר יתאים לכם מערכת קולנוע ומסך בהתאם לדרישות התקציב ולעיצוב הבית שלכם

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות