כתבות ומאמרים

איך לבחור מצבר

איך לבחור מצבר

אלו המעוניינים וצריכים להשתמש במצבר לצרכים שונים יודעים שאחת מהבעיות הגדולות זה לבחור את המצבר בהתאם לשימוש של המוצרים והרכיבים אותם אנו מפעילים.

כיום ישנו לא מעט ציוד שבו אנו נזקקים לשימוש במצבר, כגון: הנעה ונסיעה במכונית, הפעלת מערכות אנרגיה סולארית, שימוש בכלי עבודה בשטח במידה וברשותנו גם ממיר מתח וכדומה.
 
אז איך בוחרים את המצבר הנכון ומהם הקריטריונים לבחירת הבטריה המתאימה..? את כל זה אנו נסביר ממש כאן!
  
קודם חשוב להגדיר את השימוש
 
לפני שבכלל ניגשים לחנות מורשית או פונים אלינו בסולן לבחירת מצבר, חשוב מאוד לדעת למה הוא ישמש, הסיבה העיקרית היא שכל מערכת חשמל דורשת מצבר אחר, לדוגמא מערכות סולאריות דורשות מצברים בקיבולת גבוהה הרבה יותר מאשר הנעה והתנעה של רכב, לכן לפני שמבצעים את הבחירה חשוב לבצע הגדרה נכונה ואפיון של מערכת החשמל בה יהיה המצבר, ניקח לדוגמא מערכות גיבוי חשמל ביתית שדורשת קיבולת גדולה של מצברים אשר יפעילו בצורה תקינה את מכשירי החשמל הנמצאים בבית.
 
בדיקה של צריכת המכשיר החשמלי אליו יהיה מחובר המצבר
 
אחד מהפרמטרים החשובים שיעזרו לך לבחור מצבר בצורה נכונה וטובה זה בדיקה מקיפה של הצריכה – וואט, מתח – וולט, וזרם – אמפר של המכשירים החשמליים אליהם יחובר המצבר/ים.
 
כמובן שחשוב להגיע למוכר בחנות עם כל הפרטים ההכרחיים והפרטים הטכניים שיעזרו לאיש המקצוע להתאים לכם את המצבר בצורה קלה הרבה יותר.
 דברים נוספים שיש להקפיד עליהם
 
כמובן שישנם עוד מספר דברים חשובים שיש לשים אליהם לב ולהקפיד עליהם בעת רכישת המצבר, כגון:
 
סוג המצבר ישנם מגוון גדול ורחב של חברות המייצרות מצברים, ישנם כאלו סינים וישנם כאלו אמריקאים שנחשבים לאיכותיים יותר, חשוב מאוד לבצע בדיקה מקיפה בנושא.

כמו כן חשוב מאוד להבדיל ולשים לב למצברי ג'ל, מצברי מים ומצברי חומצה, המצברים האיכותיים והטובים ביותר הם מצברי הג'ל, אך כמובן שהם מומלצים יותר למערכות אנרגיה סולארית, לרכבים למשל מומלץ לבחון בקפידה את מצברי החומצה שמתאימים למדינות חמות כמו ישראל.

עמידותכמובן שעמידות המצבר תלויה רבות באיכות המצבר, כאשר מצברי ג'ל יכולים להחזיק מעמד בין 10 ל 15 שנה, בניגוד למצברי חומצה ומים שאורך החיים שלהם הוא בין 3 ל 4 שנים.

מחיר כמובן שאחד מהפרמטרים החשובים שיש לבדוק זה המחיר שמהווה משקל חשוב בעת רכישת המצבר, בכל הקשור למחירים אנחנו בסולן ממליצים בחום לבצע סקר שוק מקיף בנושא ולברר איתנו כמובן על המחיר שאנו בסולן יכולים לתת לך בעבור המצבר בו הינך מעוניין.

אחראיות תקופת האחראיות היא דבר חשוב מאוד בכל הקשור לרכישת המצבר, חשוב לבחור מצבר שיש עליו תקופת אחראיות ארוכה ככל האפשר, חשוב מאוד כמובן גם לבדוק מי הוא הגוף אשר מעניק את האחראיות למצבר והיכן ניתן לקבל שירות במידה וישנה תקלה כזו או אחרת.
בכל מקרה של בחירת מצבר אנו ממליצים לפנות לצוות המקצועי שלנו בסולן על מנת שיעזור לך לבחור את המצבר לרכב בצורה נכונה וטובה, כיום ישנם סוגים רבים של מצברים שניתן למצוא אצלנו, כגון: מצברי ג'ל פריקה עמוקה בהספקים שונים למערכות אל פסק ומערכות סולאריות גדולות וקטנות, מצברים לרכבים מכל הסוגים (חומצה ומים), מצברי ג'ל ספירל ועוד רבים וטובים.
0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות