כתבות ומאמרים

איך לאבחן אם המטען או הסוללה של המחשב הנייד אינם תקין?

איך לאבחן אם המטען או הסוללה של המחשב הנייד אינם תקין?
בעיה במחשב הניידלא מעט פעמים אנו נתקלים בתקלות אשר מתרחשות במחשב הנייד שברשותנו, לפעמים אנו נתקלים במטען שלא עובד ולפעמים בסוללה שאורך החיים שלה הסתיים.
צוות המומחים של סולן שמח לתת לך את הטיפים והעצות הטובות ביותר הכיצד לאבחן ולדעת בצורה טובה מה בעצם לא עובד, המטען או הסוללה של המחשב הנייד ?!

שלב אחרי שלב לאבחון הבעיה

1.ראשית כל חשוב לחבר את המחשב הנייד לחשמל בעזרת המטען וכמובן לבדוק שהסוללה נמצאת במקומה.

2.במרבית המחשבים הניידים הקיימים בארץ ובעולם בעת חיבור המטען של המחשב לחשמל תדלק נורת חיווי אשר מתריעה על כך שהמחשב מחובר לחשמל, בדקו זאת במידה ויש לכם מנורה שכזו במחשב, במידה ואינה נדלקת סביר להניח שיש בעיה כל שהיא במטען או שאינו מחובר כראוי
3.לאחר מכן יש לבצע הפעלה מסודרת למחשב בעזרת כפתור ההפעלה של המחשב.

4.אין הטענה של הסוללהכעת כאשר מערכת ההפעלה של המחשב עלתה יש לבדוק האם ישנה הטענה של הסוללה, ניתן למצוא את האייקון של הסוללה המופיע בסרגל הכלים התחתון (באזור האייקונים) של מערכת ההפעלה, במידה והמטען מחובר והסוללה חוברה כראוי, אז צריכה להיות טעינה של הסוללה, במידה ואין הטענה סביר להניח שיש בעיה שכעת צריך לאבחן אותה.

5.נתקו את הסוללה מהמחשב הנייד בזמן שהמחשב מחובר לחשמל, במידה והמחשב ממשיך לעבוד אף על פי שהסוללה אינה חוברת למכשיר, זהו סימן שהשנאי של המחשב לפחות ברובו עובד כראוי ותקין.

6.כעת חברו את הסוללה בחזרה במחשב הנייד ולאחר שבדקתם שחוברה כראוי נתקו את המטען מהחשמל, במידה והמחשב הנייד ממשיך לעבוד סימן שהסוללה עובדת כראוי, במידה והמחשב נכבה בעת ניתוק ספק הכוח מהקיר, סביר להניח שהסוללה עשתה את שלה והגיע הזמן להחליפה.

7.בדיקה למטען המחשב בעזרת רב מודדבדיקה שאנו מבצעים בסולן שאותה ניתן לבצע בעצמכם לשנאי של המחשב הנייד זה בעזרת רב מודד, בו ישנה אופציה לבדוק את מתחים שמוציא השנאי, כאשר לכל שנאי ישנה הגדרת מתחים אותה ניתן למצוא בדרך כלל במדבקה אשר נמצאת בגב המטען, לפעמים ישנם בעיות חריגות במטענים של מחשבים ניידים כאשר מצד אחד המטען מפעיל את המחשב אך מצד שני אינו מבצע הטענה של הסוללה.

8.ישנם מחשבים וסוללות שכאשר אורך החיים שלהם נגמר ואין אפשרות לבצע עוד הטענה, מערכת ההפעלה של הווינדוס מתריעה על כך, בדקו בהגדרות מערכת ההפעלה האם גם אצלכם ניתן לקבל מידע שכזה.

כמובן שבמידה ואינכם מצליחים לאתר את הבעיה, אנו בסולן נשמח לעזור לך ולבצע בעבורך את הבדיקה והאבחון בחינם, כאשר מגיעים אלינו לבצע את הבדיקה חשוב מאוד להצטייד במחשב הנייד, הסוללה בה מתבצע השימוש היומיומי במחשב וכמובן המטען של המחשב על מנת שנוכל לבדוק את כל האביזרים ביחד ולתת אבחון מקצועי ומדויק.

שאלות על בטריות למחשבים ניידיםשאלות נוספות בנוגע לתקלות של סוללות מחשבים שלבטח שאלת את עצמך

1.הסוללה של המחשב לא נטענת
כפי שאמרנו יש לבצע את הבדיקה ולראות היכן מקור הבעיה, כמובן שיש לקחת בחשבון שאורך חיי סוללה של מחשב נייד עומד כיום על שנתיים עד שלוש, מעבר לזה סביר להניח שיש צורך בהחלפת הסוללה של המחשב, ניתן להגיע אלינו לסולן ואנו נבצע לך בדיקה מקיפה בה ניתן לדעת בוודאות האם הסוללה של המחשב הנייד נטענת או לא.

2.הסוללה של המחשב הנייד נגמרת מהר

במידה והתבצע הטענה של הסוללה אך היא מסתיימת במהירות, סביר להניח שהיא כבר ישנה ויש להחליפה, כמובן שמומלץ מאוד להגיע לאבחון מוקדם במעבדת מחשבים או אצלנו בסולן.
במידה והגעת למסקנה שהבטריה שברשותך אינה תקינה ויש צורך בחדשה, אנו בסולן נשמח לעזור לך, ברשותנו מגוון רחב וגדולה של סוללות למחשבים ניידים מקוריות וחליפיות.
שאלות מטענים למחשבים ניידיםשאלות נוספות בנוגע לתקלות מטענים של מחשבים שלבטח שאלת את עצמך
1.המטען של המחשב הנייד לא עובד

מומלץ מאוד לבצע ולעקוב אחרי ההוראות שהגדרנו שיכולים לעזור לך רבות לאתר את הבעיה ולאבחן אותה בצורה נכונה, כמובן שמומלץ לבדוק את כל החיבורים של המטען ואפילו את השקע חשמל בקיר לפני שמגיעים להחלטה וודאית שהמטען אינו עובד.

2.המטען של המחשב הנייד מתחמם

המטען של המחשב הנייד כמו כל שנאי, מטען וספק כוח מתחמם מטבעו, חשוב מאוד להבדיל בין מטען שמתחתם בצורה סטנדרטית לבין מטען שמתחמם בצורה מפורזת מדי, במידה והמטען לוהט אנו ממליצים לפנות למעבדה שתבדוק את הנושא או להגיע אלינו עם המטען בשביל שנוכל לאבחן זאת בצורה טובה ונכונה. כמובן שמומלץ להביא גם את המחשב הנייד במידה והנכם מעוניינים לבצע בדיקה שכזו.

3.המטען של המחשב הנייד מצפצף

ישנם שנאים של מחשבים שמתריעים בעזרת צפצוף על תקלה שמתרחשת או על כל הודעה אחרת, מומלץ מאוד לבדוק בהגדרות והוראות היצרן מה אומר הדבר והכיצד להתמודד איתו בצורה נכונה וטובה.
במידה ואתה צריך ספק מתח חדש למחשב הנייד, באפשרותך למצוא אצלנו בסולן מטענים חליפיים למחשבים ניידים, וכמו כן גם מטענים מקוריים.
0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות