כתבות ומאמרים

שאלות ותשובות בנושאי מטענים למחשבים ניידים.

שאלות ותשובות בנושאי מטענים למחשבים ניידים.

מקורי או חליפי? מטען למחשב נייד


איך עובד מטען למחשב נייד 
?
מטען חשמלי של מחשב נייד הוא בעצם שנאי אשר מטרתו העיקרית זה לקחת את המתח שמגיע מהחשמל הביתי, להמיר אותו בהתאם לזרם ישר שצור המחשב ולספק לו את החשמל הרצוי להפעלת המחשב ולהטענת הסוללות המחוברות למחשב. כל שנאי כמו שנאי של מחשב נייד מעביר זרם חליפי דרך הסלילים הנמצאים בשנאי, השדה המגנטי הנמצא בליבה משרה כוח אלקטרו מניע המייצר ת החשמל ומעבירו למחשב או לכל מוצר חשמלי אחר הפועל בעזרת שנאי.


במידה ומשדרגים או מחליפים את הסוללה במחשב האם יש צורך להחליף גם את המטען ?כאשר מחליפים סוללה במחשב הנייד ומשדרגים לדוגמא מ 6 תאים ל 9 תאים, אין צורך להחליף את המטען, החלק שמטעין את הסוללות הוא בקר הטעינה במחשב שמקבל זרם מהמטען, החלפת המטען צריכה להתבצע אך ורק במידה ומחליפים מחשב נייד.

מה ההבדל בין מטען מקורי לחליפי ?
מטען מקורי הוא מטען שמוטבע עליו לוגו היצרן ובמקביל מתאים למחשבים ניידים של היצרן בלבד התואמים את המתח והזרם, מטען חליפי בניגוד למקורי הוא מטען אוניברסלי אשר יכול לספק מתח וזרם בטווחים מסוימים, מטען חליפי ניתן לחבר לכל מחשב נייד, אך כמובן שיש צורך להתאים לאותו המחשב את הקונקטור המתאים שמתחבר למחשב.

 באפשרותך למצוא אצלנו בסולן מגוון גדול של
מטענים מקוריים למחשבים ניידים / מטענים חליפיים למחשבים ניידים!


היכן אני יכול למצוא את המפרט הטכני של המטען הדרוש למחשב הנייד שברשותי 
?
בדרך כלל את המפרט הטכני הכולל את הזרם, המתח וההספק של המטען ניתן למצוא בתחתית המחשב הנייד במדבקת היצרן, יש לדאוג שהמטען אותו תרכוש יהיה תואם את המפרט הטכני שר רשום במדבקת היצרן.

מה היא האחריות הניתנת על מטענים למחשבים ניידים ?
כל חנות ויצרן מגדירים אחראיות אחרת למטען אותם הם מספקים, אך חשוב לציין שאצלנו בסולן אנו מעניקים אחראיות של 12 חודשים בעבור כל מטען למחשב נייד אותו תרכוש, כמובן שחשוב לציין שהאחראיות אינה כוללת שבר או קרע או שימוש בלתי נאה במטען עצמו.

איך לשמור על המטען של המחשב הנייד ?

חשוב מאוד לשמור על המטען של המחשב בצורה הבאה, ראשית כל האחסון של בטמפרטורה מתאימה שלא עולה על 25 מעלות זה דבר חשוב מאוד, ניקוי של המטען במידה ומתלכלך גם חשוב מאוד א במקביל חשוב שהניקוי יתבצע עם מטלית יבשה ולא רטובה, למידע נוסף
כיצד לשמור על המטען של המחשב הנייד לחץ כאן!

כאשר אני מפעיל את המטען הוא משמיע רעשיםהאם זה תקין ?
מטען אשר משמיע רעשים זהו דבר לא תקין ומסוכן, במידה והנך שומע רעשים מהמטען עלייך לנתק במיידית את המטען מהחשמל ומהמחשב ולגשת מיד לבצע אבחון תקלה למטען במעבדת מחשבים מוסמכת וכמו כן אפשרי גם אצלנו בסולן.

כאשר אני משתמש במטען הוא מתחמםמה עליי לעשות ?
מטען הוא מוצר חשמלי שמתחמם מטבעו אך כמובן שיש לשים לב האם מדובר בהתחממות מוגזמת, במידה ויש ואף את החשש הכי קטן בנוגע להתחממות המטען, אנו ממליצים לפנות למעבדה מקצועית שתבצע בדיקה מקיפה למטען וכמו כן יש אפשרות להגיע אלינו לבצע בדיקה זאת.

האם כדאי ואפשר לתקן מטען של מחשב נייד ?
עקרונית ניתן לתקן כל מטען וכל שנאי, אך חשוב לציין שספקי כוח של מחשבים הם מוצרים די זולים, במיוחד כאשר מדובר במטענים חליפיים ולכן, מומלץ מאוד לעשות את השיקול ולבדוק האם עלות התיקון משתלמת ביחס למחיר הרכישה של מטען חדש.

למידע נוסף ומקצועי אודות מטענים למחשבים ניידים לחץ כאן!

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות