כתבות ומאמרים

מצלמה לרכב דו כיוונית

מצלמה לרכב דו כיוונית

מצלמות רכב, הפכו היום לפריט חובה. מצלמות אלה, משמשות לתיעוד הנסיעה ופעמים רבות, הן אף הצילו נהגים שנקלעו לסיטואציות לא נעימות שבהם היו חייבים להוכיח את חפותם כגון תאונות, עבירות תנועה וכדומה. ישנם סוגים שונים של מצלמות רכב, כמו מצלמה לרכב דו כיוונית  גם של הכביש וגם של פנים הרכב בו זמנית. ההדלקה והכיבוי הם אוטומטיים בעת ההתנעה וכיבוי הרכב, GPS מובנה לתיעוד של המיקום המדויק של האזור המצולם ועוד. ישנן מצלמות באיכות של HD והן פריט חובה לחובבי צילום. למעשה, מצלמת הדרך, נועדה למעשה לתעד התרחשות חריגה במסלול הנסיעה כגון תאונה חלילה או כך פגיעה ברכב.

 

יש לציין, כי מצלמה לרכב דו כיוונית, מהווה עדות אמינה כאשר מדובר על מצב שבו מתקיים משפט בנושא תעבורה. למשל דו"ח לא מוצדק של מהירות או תאונה. יש לציין בנוסף, כי מצלמות אלה ברכב, עשויות לצלם א הנוף והדרך ואפילו תיעוד משפחתי או חברתי.

 

היתרונות של מצלמה דו כיוונית לרכב

 

ישנם יתרונות רבים למי שמתקין מצלמה לרכב דו כיוונית, למשל כאשר היא משפיעה על התנהגותם של הנהגים ולהגביר את המודעות לחוקי הדרך. ניתן אף לתעד נהיגה מסוכנת של רכב אחר הנמצא במסלול הנסיעה שלכם וכך למעשה, לשמש כראיה נגדו או כגורם מרתיע. בכדי לתעד את כל מה שאתם מעוניינים בו מחוץ ובתוך הרכב עצמו, יש לבחור במצלמה בעלת שתי עדשות שנקראת מצלמה דואלית שהיא דו כיוונית. יש לדעת, כי מצלמה זו אמנם תהיה יקרה יותר אך היא מתאימה לנהגים צעירים ולהורים המעוניינים לתעד את הפעילו הרכב ואת הנהיגה של ילדיהם. ישנם דגמים של מצלמות דו כיווניות שניתן אף לכוונן.

 

נתונים שישפיעו על רכישה נכונה של מצלמת רכב

 

ישנם דגמים שונים של מצלמות רכב שישנה האפשרות גם לצילום אחורי ולתיעוד הדרך שמאחורי הרכב. חלק של דגמי המצלמות משמשות גם כמצלמות רוורס יחד עם מסך מובנה. יש לקחת בחשבון גם את הרזולוציה של המצלמה שהיא זו הקובעת את החדות והאיכות של התמונה. ההמלצה היא, לבחור במצלמת רכב מאיכות גבוהה. מצלמה איכותית לרכב, תאפשר אף זיהוי של לוחיות רישוי של הרכב הנמצא מלפנים או מאחור וכן תוכל לצלם גם בחשכת לילה. היות וניתן להשתמש עם מצלמה לרכב דו כיוונית גם כמצלמת ווידאו, הרזולוציה הגבוהה, תהיה מעולה ויעילה, כאשר תהיו מעוניינים להציג את התמונות או הווידיאו על מסך גדול.

 

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות