כתבות ומאמרים

מה הוא תפקידו של מאוורר למחשב נייד?

מה הוא תפקידו של מאוורר למחשב נייד?

מאוורר למחשב נייד


יום אחד התעוררתם ליום עבודה רגיל, הגעתם אל עמדת המחשב הנייד וראה זה פלא, בכל פעם שאתם מנסים להדליק את מתג ההפעלה במחשב, הוא כבה כמו עוצר מלכת. אתם תוהים מדוע זה מתרחש? מסתבר שגם למחשבים יש מנגנוני הגנה משלהם. מאמר זה יספק לכם כמה נקודות שיאירו לכם בנוגע להגנה על המחשבים בבית ובפרט על המחשב הנייד שלכם.


 


למה נכבה המחשב?


אז הגעתם מיום למשרד וניסיתם להדליק את המחשב הנייד אך לשווא. מה קורה? מדוע בכל פעם שהוא נדלק לקמצוץ השנייה הוא שוב נכבה? מדוע הוא מפעיל מנגנון של הגנה? הסיבה לכך טמונה בתקלת מאוורר למחשב הנייד. כשהמאוורר של המחשב אינו תקין, אין מה שיקרר את כל מנגנוני ההפעלה במחשב, על מנת לשמר ולא לפגוע בנתונים או במרכיביו, נכנס המחשב למצב כיבוי ומכבה את עצמו. דמיינתם לעצמכם? הכול בגלל מאוורר למחשב נייד הלוקה בחסר. האם יש פיתרון לכך? בוודאי שכן.


 


תפקידו של מאוורר למחשב נייד


 תפקידו של מאוורר למחשב נייד קשור לקירור המחשב כשאנו עובדים למשך זמן רב. מיותר לציין כי העבודה הממושכת על המחשב גורמת להתחממות יתר של המכשיר. אם כן, איך נמנע זאת? האפשרות הראשונית היא לעשות אתנחתא לזמן מה. כמו כן למנוע מלשים את המחשב על גופנו. אפשרות שנייה והנדרשת כאן קשורה בהתקנת מאוורר למחשב נייד ובכך לגרום לקירורו. בחירת מאוורר למחשב נייד, הינה בחירה בעלת עוצמה שבזכותה הטמפרטורה של המחשב הנייד יורדת ובכך לא מתחמם המחשב גם כשעובדים עליו ללא הפסקה.


יתרונות מאוורר למחשב נייד


אם תרצו מערכת קירור נאותה למחשב, זה יהיה הכרחי לבחור מאוורר למחשב נייד. כך בעצם תשמרו על טמפרטורה נמוכה של המחשב.  משטח קירור דהיינו מאוורר למחשב נייד נועד על מנת לפתור בעיית חום. מחשבים ניידים בעלי נטייה להתחמם מהר יותר ממחשב רגיל לצורך העניין.  האם חשבתם מדוע זה מתרחש? התשובה לכך קשורה במעבדים חזקים שמחממים את המחשב הנייד שלכם באופן חד ביותר. יתרון של מאוורר למחשב נייד, קשור בשמירה על תפעול המחשב. מאוורר למחשב נייד יקרר את המשטח האחורי של המחשב, כך למעשה ישמר המחשב שלכם לרבות כל החלקים והמידע שהוא מאחסן בתוכו. בסיכום דבר, קבלו מספר טיפים לשמירת המחשב שלכם מפני התחממות יתר. על מנת למנוע התחממות יתר של המחשב הנייד, הימנעו מלהניח אותו על הברכיים ולא לסתום את פתחי האוורור מן הסתם. כמו כן, הימנעו מלהכניס את המחשב לתיק הנשיאה בעודו דלוק. קודם בצעו כיבוי ורק לאחר מכן הכניסו אותו לתיק. בסיכום הדברים, אוורור המחשב הינו קריטי ביותר ולא ניתן לוותר עליו. על מנת לשמר את המחשב לזמן ארוך, אתם יכולים בהחלט לרכוש בנוסף למאוורר הקיים, גם מאוורר עצמאי למחשב הנייד.


 

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות