מדיניות החזרת מוצרים

במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך,למוקד שרות לקוחות  ולשלוח את המוצר חזרה או להגיע אלינו עם המוצר. ולא יאוחר מ 14 ימים ממועד האספקה. מוקד שרות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. בהתאם לחוק הגנת הצרכן זכות לביטול  עסקה 14 ימים ממועד אספקת המוצר או קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר, ניתן להחזיר מוצרים 14 ימים מיום קבלתם או קבלת מסמך הגילוי לפי המאוחר.

במקרה של ביטול עיסקה יחוייב הלקוח כחוק ב5% ממחיר העיסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך בניהם.
במקרה של תקלה במוצר על הלקוח להגיע למעבדה ברח’ דוד סחרוב 19 ראשל”צ טל 03-9511195
במשלוח דואר יש לשלוח אלינו באריזה המקורית או אריזה שמרופדת היטב היטב .
מובהר בזאת לא תתקבלנה תלונות כאילו המוצר נשלח שלם ותקין ונשבר במשלוח !
מובהר בזאת סולן מסירה כל אחריות למוצר שיגיע אלינו כשהוא שבור,ניזוק או כל חבלה שהיא .
במקרה זה סולן תגיש הצעת מחיר עבור תיקון או החלפה.

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות