כתבות ומאמרים

המדריך המלא לסוללה למחשב נייד

מערכת אנרגיה סולרית איזה מתח עדיף לבחור 24V או 48V


המדריך המלא לסוללה למחשב נייד


סוללה למחשב נייד היא החלק במחשב המאפשר לנו לעבוד עליו גם ללא חיבור שוטף לחשמל. סוללה למחשב נייד מחזיקה זמן מבלי טעינה לפרקי זמן שונים. פרקי הזמן השונים תלויים בעיקר באופן השימוש שלנו במחשב, לדוגמא: רישום טקסט במחשב או גלישה באינטרנט לא תסיים את הסוללה מהר כמו צפיה בסרט, או האזנה למוזיקה.


תקלות נפוצות בסוללה למחשב נייד

סוללה של מחשב נייד יכולה להתבלות עם הזמן, ומטעינה לטעינה להחזיק פחות זמן ללא חשמל. אולם בליה של הסוללה נובעת מהשימוש בה ואין לנו אופציה למנוע אותה, אך תקלה הגורמת לסוללה להתרוקן במהרה, או סוללה שאינה יכולה לעבוד ללא טעינה היא כבר תקלה, שברוב המקרים ניתן לנסות ולמנוע.


כיצד נשמור על חיי הסוללה למחשב נייד

מחשב נייד, כשמו כן הוא, הוא מאפשר לנו להתנייד עם המחשב ולעבוד עליו בכל מקום בו נחפץ. אחד הגורמים המסייעים לנו היא הסוללה למחשב נייד, המאפשרת לנו עבודה על המחשב גם ללא חיבור תמידי לחשמל. כיצד ניתן להאריך את חייה של הסוללה ולהמנע מתקלות?


חשוב מאוד לדאוג שהסוללה לא תיפול ותקבל מכה.

סוללה למחשב נייד צריכה לפחות אחת לחודש לעבור ריקון מלא, כלומר יש לעבוד על המחשב עד לריקון הסוללה, ואז לטעון אותה מחדש.


בעת הרכישה של מחשב נייד חדש, יש להיצמד להוראות היצרן ולפעול על פיהם.

טעינה של סוללה חדשה


בעת רכישה של מחשב נייד חדש, מומלץ מאוד להקפיד על ריקון הסוללה באופן מלא לפני הטעינה מחדש. סוללה של מחשב נייד, כאשר היא אינה בשימוש היא עשויה לפרוק עצמה באופן חלקי בלבד, סוללת למחשב נייד שאינה בשימוש והיא פורקת את עצמה לחלוטין, היא כנראה תקולה.

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות