כתבות ומאמרים

בוסטרים להתנעת רכב -מיני בוסטר להתנעה

בוסטרים התנעה לרכב


 


בוסטר התנעה, הוא יחיד כוח עצמאית ובעל סוללה נפרדת. הסוללה מאפשרת העברת זרם למצבר מרוקן. באמצעות שימוש עם בוסטרים התנעה לרכב, תוכלו להתניע את הרכב ללא בעיות ומבלי הצורך להיות תלוי ברכבים שיעברו על מנת לסייע לכם להתניע את רכבכם בעזרת כבלים. גם חברות המספקות שירות חילוצי רכב, משתמשת עם הבוסטרים הללו. יש לדעת, כי הבוסטר מסוגל להתניע את כל סוגי המצברים והוא מתאים לשימוש בשעת חירום וכן, בתנאי שטח כגון טיולי קמפינג עם קרוונים ועוד. אורך החיים של בוסטר שמיועד להתנעת רכב הינו כמה שנים טובות.


 


 


תוכלו למצוא דגמים שונים של בוסטרים התנעה לרכב אשר מגיעים יחד עם זרקור וגם עם מיני קומפרסור לניפוח צמיגי הרכב, מה שעשוי להיות יעיל ושימושי לרכבכם. ישנם בדלים בין הבוסטרים השונים שמיועדים להתנעת רכב, כגון ההספק שלהם ובגודלם. ניתן לרכוש גם בוסטרים ניידים שמשמשים לקוחות פרטיים לעומת בוסטרים נייחים שנמצאים לרוב במוסכים.


 


בחירה נכונה של בוסטרים לרכב


 


יש לציין, כי שימוש עם בוסטרים התנעה לרכב, נקבע על פי המפרט הטכני שלו. ניתן לבחור בוסטר על פי מתח כניסה, מתח טעינה, זרם טעינה אפקטיבי, מידות ומשקל.. בוסטרים שמיועדים להתנעה, עשויים להתאים לרכבים, סירות קטנות וכלי שיט שונים. אפשר לטעון את הבוסטר ע"י אספקת כוח מיוחדת שמחוברת לרשת החשמל, או באמצעות שקע של מצת  הרכב. יש לבחור  בבוסטר איכותי ולהקפיד על הוראות היצרן למניעת בלאי או שחיקה מוגברים וכן להגנה על מצבר הרכב לאחר שחיברתם את הבוסטר.


 


הבוסטרים הם קטנים ויכולים לספק הנעה בהטענה אחת. ניתן לראות כי מרבית הבוסטרים מגיעים עם מגוון של כניסות, מה שמאפשר להטעין כמה מכשירי אלקטרוניקה. יש לדעת, כי לא כל בוסטר יכול להתניע כל רכב. למשל מנוע דיזל, דורש כוח הנעה גדול יותר מאשר במנועי בנזין ולכן, מומלץ להתאים בוסטר לפי גודלו של המצבר ברכב ולפי סוג המנוע.


 


 


כמה דברים שעליכם לדעת לפני הפעלת בוסטר לרכב


 


כאשר אנו מעוניינים להגן על מצבר הרכב יש להטעין את הבוסטר 12 שעות לפני השימוש בו. תוכלו לאסוף מידע ברשת לגבי הפעלה ותחזוקה נכונה של הבוסטר. תוכלו לבקש גם מהמוכר שימכור לכם את הבוסטר לגבי הוראות של תחזוקה נכונה, כך שהוא יאריך ימים. לאחר שמטעינים בוסטרים התנעה לרכב, יש לשמור עליהם במקום מקורה ומאוורר. בדרך זו, תבטיחו התנעה בטוחה של הרכב באמצעות הבוסטר במקרה חירום. חל איסור להפיל את הבוסטר או שיקבל מכה ואסור להשתמש בו אם הוא התחמם, מתלהט או במידה והוא מחליף גוון.

0
    עגלת קניות שלי
    עגלת הקניות ריקהחזור לחנות