שאלות נפוצות

שעות פעילות החנות לאיסוף ימים א עד ה מהשעה 9:30 עד 17:30 יום ו' סגור זמנית

מי עומד מאחורי אתר סולן?האם האתר מאובטח קיימת שמירה על פרטיות? אני רוצה להזמין בטלפון?ביצעתי הזמנה דרככם קיבלתי את המוצר .אינו לשביעות רצוני?האם אוכל לרכוש מוצרים ישירות מהחנות ולא באינטרנט ?כיצד פועל מנגנון החיפוש באתר? האם מה שמפורסם באתר קיים במלאי ?
האם יש מוצרים נוספים שלא מפורסמים באתר ?
אני רוצה לבוא לקחת בעצמי ללא דמי משלוח?תשלומים ?
כמה עולה משלוח ומתי הוא יגיע ? האם אוכל לקבוע את מועד אספקת המוצר?האם שירות המשלוחים מגיע לכל אזורי הארץ?איך משלמים ? 
שכחתי סיסמה?מי נותן השירות .ואיזו אחריות ניתנת למוצרים הנמכרים?ברצוני לקבל מידע על מוצר מסויים?כיצד יחוייב כרטיס האשראי שלי?מדוע יש צורך בשם משתמש וסיסמה? אני לא מצליח להירשם באתר -מה עלי לעשות?האם בטוח להזין את כרטיס האשראי שלי ברשת?באיזה כרטיסי אשראי ניתן לבצע את התשלום?האם ניתן לספק את המוצר הנרכש לכתובת בחו"ל? האם ניתן לשלם בתשלומים? כיצד אוכל לשחזר את פרטי המשתמש שלי באתר?איפה אני יכול לראות את ההזמנות שלי? 

מי עומד מאחורי אתר סולן?
צוות אדיב , מקצועי ומנוסה שמטרתו להביא לך הלקוח את מיטב היצרנים במחירים הוגנים.
מאחורי הצוות עומדת חברה יציבה ומבוססת

האם האתר מאובטח קיימת שמירה על פרטיות?
קניה בטוחה: האתר מצויד במערכות לאבטחת מידע ולשמירה על הפרטיות המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה, שרתי אבטחה מגובים ב- Firewall מגינים על מערכות האתר. התקשורת עם הלקוח לבין השרתים עובדת באופן מוצפן באמצעות פרוטוקול SSL. הפרוטוקול הוא סטנדרט עולמי, ומאפשר הצפנה של המידע העובר ברשת האינטרנט.

 איזו אחריות ניתנת למוצרים הנמכרים?באתר ניתנת אחריות מלאה למוצרים ע"י סולן. כל מוצר מלווה בתעודת אחריות או חשבונית תקפה אחד משנהם.ובחותמת  בית העסק. וזאת בהתאם ליצרן ודגם המוצר ולחוק. תוקף זמן האחריות כפי המופיע בדף המוצר בעת הרכישה. מוצרים שאנו מוכרים אנו מספקים להם את מלוא השירות והתמיכה מלאה . גם אם היבואן נעלם סולן אחראית לתיקונם במסגרת האחריות.ברשותנו מעבדה משוכללת ואנו ערוכים לכך.      ביצעתי הזמנה דרככם קיבלתי את המוצר .אינו לשביעות רצוני?במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך, למוקד שרות לקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שרות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. החזרת מוצרים אשר אינם מתקלקלים או מתכלים ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות החוק.יודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר וזכות הלקוח לביטול הרכישה תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986, ולמדיניות סולן כפי התקנון. 

האם אוכל לרכוש מוצרים ישירות מהחנות ולא באינטרנט ?ביצוע הזמנה ורכישה על ידי הלקוח בסולן יכולה להתבצע, רק באמצעות האינטרנט בלבד, לאחר ביצוע ההזמנה נציגנו ייתקשר עימכם להשלמת הרכישה ולתאום מועדי הספקה. מספר הטלפון: 03-9415293
כמו כן אין אפשרות לביצוע הזמנות בפקס.
עלמנת להנות ממחירי האתר . חובה לבצע הזמנה מסודרת.
מח' שירות לקוחות יודיעו ללקוח מתי לבוא ולאסוף את המוצר שרכש.
לקוח יכול  לבחור ולהגיע אלינו לאסוף את המוצר  שרכש. ובלבד אם קיבל הודעה שהמשלוח מוכן עבורו.
אין להגיע אלינו ללא הזמנה מסודרת וללא הודעה שהמוצר זמין להספקה.

האם מה שמפורסם באתר קיים במלאי ?
סולן מקיימת מגוון רחב של מוצרים ייחודיים. כל המוצרים באתר נמצאים דרך קבע במלאי.למעט מס' מוצרים מצומצם בעלי נפח או מתכלים.אתר סולן הינו דינמי עקב ריבוי הזמנות יתכן מחסור זמני במוצרים מסויימים .במקרה זה הלקוח יקבל הודעה מראש על כך.אין להתקשר ולשאול האם נמצא במלאי סולן לא מוסרת מלאים בטלפון מטעמיה הפרטיים.סולן מתחייבת לאספקה תוך 14 ימי עסקים.ובכל מקרה הודעה על אי עמידה בלוח הזמנים תמסר ללקוח תוך יום עסקים אחד וזאת עוד לפני ביצוע העיסקה.

 האם יש מוצרים נוספים שלא מפורסמים באתר ?אנו משווקים אך ורק מוצרים אשר מפורסמים באתר.אין להתקשר בשאלות לגבי מוצרים שאינם באתר.ניתן לשלוח באמצעות מייל בלבד [email protected]סולן אינה רואה עצמה מחוייבת לענות למיילים למוצרים אשר אינם באתר.  אני רוצה לבוא לקחת בעצמי ללא דמי משלוח?אין כל בעיה לבצע איסוף עצמיה הזמנה מראש באתר, וללא חיוב בדמי משלוח. איסוף עצמי מתבצע בין ראשון לחמישי בין השעות 10.00 – 18.00 ובהודעה מראש מאת מחלקת ההזמנות שהמשלוח מוכן לאיסוף.  

כמה עולה משלוח ומתי הוא יגיע ?דואר רשום
עד בית הדואר הקרוב לביתך- ניתן חינם על רוב המוצרים. פרט אם צויין אחרת בדף מוצר. תוך מספר ימים מרגע המשלוח תקבל הודעה ראשונה מאת הדואר
בדרך כלל החבילה תמתין לך בבית הדואר הקרוב ביותר למקום מגוריך.שליחסולן משתמשת בשרותי שליח מגיע עד הבית או המשרד .פדקס מגיעים לכל נקודה בארץ פרט לאילת ומעבר הקו הירוק
שליח עשוי לקצר את מועד האספקה וגם נוח יותרהמשלוח עד פתח הבית פרט אם נקבע אחרת בדף מוצר.
השליח מגיע ללקוחות בייתים בין השעות 10.00  ל 16.00  אחר הצהריים  נסיון מסירה ראשון נעשה ללא תיאום מראש
במידה ולא יהיה אדם מבוגר לשם קבלת החבילה
יושאר פתק ובו טלפונים לתיאום הגעה נוספת למחרת .

מי נותן השירות .ואיזו אחריות ניתנת למוצרים הנמכרים באתר?סולן היא נותנת השירות והאחריות במידה ולא צויין בדף מוצר אחרת . כל מוצר מלווה בתעודת אחריות ובחשבונית קניהסולן מחוייבת למתן אחריות גם במידה ונעלמו עקבות היבואן ובאין למי לפנות.האחריות הניתנת היא לכל תקלה שלא כתוצאה משבר סדק,או שימוש לקוי.מובהר בזאת סולן מתחייבת לתקן את המכשיר ורק במידה והמעבדה קבעה שאין אפשרות לתקנו. יוחלף באחר. ללקוח הזכות להעביר את האחריות לצד שלישי ובלבד במסגרת מועד האחריות.

 ברצוני לקבל מידע על מוצר מסויים?אין באפשרותנו לספק מידע מעבר לפרטים המצויים בדף מוצר אין להתקשר לטלפונים באתר לשם כך הטלפונים הינם של מרכז ההזמנות ואינם ערוכים למידע טכני .יש אפשרות לשלוח מייל ל [email protected]אנו נענה על השאלה במידה ויש ברשותנו מידע מעבר למפורט באתר.   כיצד יחוייב כרטיס האשראי שלי?רגע היווצרות ההזמנה, ורק לאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי – יחוייב כרטיסך עפ"י הסכום הנקוב בהזמנה ועפ"י התשלומים שנבחרו על ידך בעת ביצוע ההזמנה ו/או הגשת ההצעה. את החיוב תוכל לראות בפירוט דפי האשראי שלך ו/או לברר בתנועות עתידיות. החיוב יהיה ע"ש סולן אינטראקטיב . 

מדוע יש צורך בשם משתמש וסיסמה?שם המשתמש יחד עם הסיסמה משמשים כאמצעי הזיהוי שלכם, ומאפשרים לנו לעדכן אתכם באופן מיידי על כל שינוי בסטטוס ההזמנה.
הסיסמה מבטיחה שכל הפרטים שתמסרו במהלך הקנייה ישמרו בסודיות.
בכניסה לכרטיס הלקוח, תוכלו בעזרת פרטי המשתמש הללו, לראות את רכישותכם בעבר.

אני לא מצליח להירשם באתר -מה עלי לעשות?עליך למלא אחר ההוראות המופיעות בטופס ההרשמה. יש לשים לב למלא את כל שדות החובה (השדות המודגשים או מסומנים בכוכבית אדומה) במידה ולאחר שליחת הנתונים קיבלת הודעה "שם משתמש תפוס" המשמעות היא שקיים כבר שם משתמש כזה במערכת ולכן עליך להקליד שם משתמש חדש.במידה ולא נפתרת הבעיה אנא פנה לשירות לקוחות.

כיצד יחוייב כרטיס האשראי שלי?
רק לאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי – יחוייב כרטיסך עפ"י הסכום הנקוב בהזמנה ועפ"י התשלומים שנבחרו על ידך בעת ביצוע ההזמנה, עבור הספק ממנו נרכש המוצר.
התשלומים בהזמנה הינם ללא ריבית ! ומתייחסים עפ"י רוב, לסכום המוצר עצמו ואילו מחיר השילוח מצורף לתשלום הראשון.
את החיוב תוכל לראות בפירוט דפי האשראי שלך.

באיזה כרטיסי אשראי ניתן לבצע את התשלום?
ניתן לבצע את התשלום באמצעות ויזה ,ישרכארט , מאסטר כארד, דיינרס ואמריקאן אקספרס.

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
כן, כל המחירים כוללים מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת.

מדוע יש צורך בשם משתמש וסיסמה?
שם המשתמש יחד עם הסיסמה משמשים כאמצעי הזיהוי שלכם, ומאפשרים לנו לעדכן אתכם באופן מיידי על כל שינוי בסטטוס ההזמנה.
הסיסמה מבטיחה שכל הפרטים שתמסרו במהלך הקנייה ישמרו בסודיות.
בכניסה לכרטיס הלקוח, תוכלו בעזרת פרטי המשתמש הללו, לראות את כל ההיסטוריה של הקניות שביצעתם באתר.

האם אקבל חשבונית עבור הקנייה?
!בוודאי. כל מוצר שרכשת באמצעות האתר, מגיע היישר אליך יחד עם חשבונית מס. במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר. לבירור, ניתן לפנות אל שירות לקוחות. פרטים אודות התקשרות לספק ניתן למצוא בדף ההזמנה בהיסטוריית הזמנות שלך באתר, לאחר לחיצה על מספר ההזמנה הרלוונטית.

האם בטוח להזין את כרטיס האשראי שלי ברשת?
בהחלט.
כל הנתונים שתזינו באתר זה יישארו חסויים לחלוטין ממש כמו בקניה רגילה.
אנחנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו. לכן אנו מפעילים את המערכות המתקדמות ביותר על מנת להגן על סודיות המידע. בין השאר, האתר מאובטח בפרוטוקול המסחר האלקטרוני הסטנדרטי בעולם SSL .
אם בכל זאת תעדיפו לבצע רכישה באתר בלי למסור את פרטי מספר כרטיס האשראי שלכם באינטרנט ,תוכלו לעשות זאת בדף ההזמנה כאשר יופיע "אופן התשלום" יש לבחור ב"הזמנה טלפונית" ונציגינו יצור איתך קשר להשלמת הפרטים.

האם ניתן לספק את המוצר הנרכש לכתובת בחו"ל?
כן, יש לבצע הזמנה ונציגינו יתקשרו עמך לצורך תיאום המשלוח לחו"ל.
עלות המשלוח לחו"ל נקבע בהתאם לחברה המשלחת ומדינת היעד.

כיצד פועל מנגנון החיפוש באתר?
באתר קיימות מספר אפשרויות חיפוש:
1. חיפוש באמצעות חלון החיפוש הראשי אשר מופיע בראש הדף הראשי של האתר ובראש הדפים הראשיים של הקטגוריות השונות באתר.
2. בחלון החיפוש הראשי ניתן לחפש לפי מוצר, דגם, מספר מכירה ואף על פי מותג.
3. בכל דף ראשי של קטגוריה, ניתן לחפש על פי יצרן בהתאם לאותה קטגוריה.

האם ניתן לשלם בתשלומים?
אפשרות זו באם קיימת תוצג בדף המוצר ו/או בשלב מילוי הפרטים בעת הרכישה.

כיצד אוכל לשחזר את פרטי המשתמש שלי באתר?
על מנת לשחזר את סיסמה באתר, עליך להכנס לכרטיס הלקוח וללחוץ על הקישור "שכחת את הסיסמה – לחץ כאן",
לאחר מכן יפתח חלון בו תתבקש להזין את שם המשתמש או תיבת הדואר האלקטרוני עימה נרשמת באתר.
האתר יבצע בדיקת התאמה בין הפרטים שהזנת לבין הפרטים הרשומים במערכת האתר. במקרה של התאמה תשלח הודעה לתיבת הדואר עימה נרשמת ובה הסיסמה שלך. במקרה של אי התאמה, היות והצוות האתר מקפיד על אבטחת פרטי הגולשים, לא תהייה אפשרות שיחזור שם משתמש ופרטים אחרים גם לא בפניה טלפונית או אחרת, במקרה כזה אנו ממליצים להרשם כלקוח חדש על מנת לחזור ולעשות שימוש בשירותי האתר.

האם שירות המשלוחים מגיע לכל אזורי הארץ?
לצערנו, עקב המצב הביטחוני למתגוררים באיזורים עם גישה מוגבלת מטעמי ביטחון תתואם מסירה ביעד חילופי.

האם אוכל לקבוע את מועד אספקת המוצר?
אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת ישירות ע"י דואר או ע"י חברת השליחויות אחרת. בשלב ההזמנה תוכלו לבחור את סוג המשלוח הרצוי, בהזמנה רגילה דרך הדואר יתקבל המוצר ע"פ זמני שירות הדואר ,האפשרות השנייה המוצעת "שליח אקספרס" יאפשר תיאום מראש עם השליח. על הלקוח לתאם עם חברת השליחויות .

איפה אני יכול לראות את ההזמנות שלי?
ע"י כניסה לעמוד "כרטיס לקוח" ניתן לראות את פירוט כל הקניות שבוצעו עד היום.
לחיצה על מספר ההזמנה ו/או על מספר המכירה, תפנה אותך לפרטי המכירה והמוצר כפי שהוצגו באתר ואל פרטי ההתקשרות עם הספק אליה שייכת ההזמנה. קניה נעימה!!